me

Im Ayubabe

My photo
彭亨, Malaysia
Life is too short to stress yourself with people who don't even deserve to be an issue in your life..=)

Falling Object

Monday 15 March 2010

给你的信 (001)


即使我无时无刻都想着你
而你却无时无刻都沉默
这我喜欢
即使我无时无刻都想着你
而你却无时无刻都想着其他人
这我不介意
即使我无时无刻都想着你
而你却无时无刻都想着我最在意的她
那我 , 还能作何反应?

0 评论:

Post a Comment

Follow me on Twitter