me

Im Ayubabe

My photo
彭亨, Malaysia
Life is too short to stress yourself with people who don't even deserve to be an issue in your life..=)

Falling Object

Thursday 14 July 2011

是的, 我的變是因為你! 我已经学会对你伪装



很偶尔的,你还会找我,联系我,
你的突然出现,还是会挑拨我的心弦。
只是,我也学会对你伪装了,
不冷不热,不咸不淡,笑得没心没肺,
也不会再流那廉价的眼泪了。
然后听你轻轻地说:“你变了。”
是的,过去的都已经过去了。


0 评论:

Post a Comment

Follow me on Twitter